Bir rüya


rüyamda bir terastayım,  yüksek bir yerde oldugumuzu biliyorum ama tam olarak nerdeyiz emin degilim.    terasin avlusunda yürüyorum, kenarda sandalyede oturan iki kisi var, yaklastiksa onlara, birini taniyorum, üniversitde arakdasim ilkay, herzaman sevdigim, cana yakin tatli bir arkadasim,  beqyaz plastik sandelyede oturuyorlar, yanninda bir erkek arkadasi, sanirim sevgilis ama emin degilim, nedense  bir cekim hissesiyorum erkegin kiza dogru sahiplenmesini. ilgim ilkayda. ilkay gelip yanima oturmami istiyor, o zaman  görüyorum manzarayi. bir ormanin üstüde bir terastan asagi sonsuz ufka bakiyorum.  agaclarlar llabaildigie kizil, sanki salkim gibi, hepsi kirmizi,  ve tam karsimda bir gües kizili..  o kadar sasiriyorum ki. ne kadar güzel oldugunu söylüyorum ilkaya. gözlerime inanamiyorurm.  bir tirpteyim sanki, hersey okadar güzel ve berrak ki.. o sirada fark ediyorum, nne kadar yüksekde oldugumuzu.  ilkayin yaninna oturuyorum.  o sirada asagi bakiyorum, kücük  kaplanlari görüyorum, sürü halindeler, onallri gösteriyorum ilkaya. ne kadar güzeller diye. o siarada birden bir kaplan zipliyor bizim terasa, yanimda dönüp duruyor,  kocaman, rengerank. deseneri inanailmaz, yesilimsi, biraz korkkuyorum. de digerlei atlyiorlar terasa yanimda 3-4 kaplan  ddönüyorlar, bir kaplan yaima geliyor ve ufka bakiyor. dokunmak istiiyroum kaplana. elimi uzatiyorum, kaplan sakin ve ufka bakiyor yanimda.  ilkay korkma diyor dokunabillirsin. elim cok yakin renkli kaplana. banna bakiyor dönüp ve sakin. dokunmuyorum ona , sadece havayla seviyorum onu, ellerim dokunmuyor kaplana. sonra bi merak terasta bir ev var, iceri geciyorum. bir oadadayim, sevgilim orda. birlikteyiz. onunla huzurluyum. tuvalete gitmek istiyorum, tuvalette iki kiz, iki sevgili, öpüyorlar. bana bakiyorlar, gülümsüyorum onlara.  nedense bir kova ariyorum ama yok orda. koridorda ilerleiyorum, yeni insanalr gelmis eve, taniyor gibiyim onlari ama sicak insanlar, kkoridordan terasa cikan  kapida tanidigim bir erkek duruyor, biriyleriyle konusuyor, selam vermek istemiyorum, sadece cikmak evden terasa, kapida cekilmiyor. itiyorum onu haifce, bana bakyior. tanidigi belli, bense devam ediyorum terasta, kafamda dücünceler. ormana dogru ilerliyorum.

0 Yorum: