o his

 



 merhaba


nasıl anlatsam,nasil  baslasam, biramdan bir yudumla basliyorum. biraz sıcak. biraz beklemiş ama yinede güzel. aslında icimdeki acı dan bahsetmek icin baslamistim bu cümlelere ama acı  başıma gecti kalbimden, kafamın  icinde bosca dönüyor bir acı. yapılacak birey yok gibi.. sadece biraz bas ağrisi bırakıyor. icimde bir seyler durağan, sessizce düsünceli, yüzü asık mi demeli, belki biraz, herseyden biraz var. hersey bir arada. sebebimi? ilgisizlik, pişmanlık, uzaklaşma. hepsi yine bir arada.


başlıklar halinde onlara bakalım.

ilgisizlik. garip bir. his, oturup, yaninda konuşmaları dinlemen, ve kimsenin senin ne düşündüğünü merak etmemesi ve söylediklerini bir tek senin duyman gibi, yada kısa cevaplarla gecen  konuşmalar.

aslında çok daha geniş bir konu.esin ve çocuğunla birlikteysen, isleri dahada zorlastiriyor, ayrıca eşinde senle ilgilenmiyorsa, daha zorlaşıyor, bir dügüm oluyor icimde. icimde birikiyor, sesimi kısıyor, tedirgin oluyorum, huzur arıyorum o an.


iste pismanlikta burda başlıyor, neden huzuru aramak istediğimle ilgil. ,Arkadaşlarımla hep birlikte olabilmek isterken, gitmiyorum buluşamaya, başkasına kizginligimi, arkadaslarıma yansıtıyorum, yada yansıtmamak icin buluşmuyorum, sonuc, pişmanlık, neden gitmedim diye.


ve uzaklamasa. bir konuda söylenecek briz söz yok gibi.hersey açık.



suan odamda tek oturuyorum.


daha iyi hissediyorum, bunu biriyle paylaşmak hissi, beni rahatlatıyor.


0 Yorum: