studio


pillar gecti üstünden, bu hayata başlayalı. bu hayatnaisl bir hayatsa, öyle devam eden bir hata,

bir ilk oluyor hayatımda, bir ilki gerçekleştiriyorum suan. bir masada oturuyorum.kimseler yok etrafımda, dışarda dolu bir dünya, yanımda kimseler yok, ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz.

siz ve ben. aramida kimse yok.


yer altında sayilirim, 3kat asagida, yer altında bir stüdyoda , benim demeliyim oturuyorum tek başlama.

odadaki hersey darmadağınık,yerelerde resimler., kesilmiş kürüler, cereceveler. bir kolaj stüdyosu arkdasimdan aldiüim, 1.5 ay geçmesine rağmen,enn, hiç buseye dosunmamais, sanirimson 6 ayidr dokunmadigi  gibi,

küçük bir yer, bir masa açıyorum kendime- biraz topluyorum masayı. bir dinginlik ve mutlttluk icinde, ne kadar mutlu oldugumu anlatamam. amacım tek olmak ve  bende bunu başarmanın keyfiyle yazıyorum bu satırları.

bir bira ve bir sigara cabası., oda soğuk, yanımda getirdiğim isitiyi takiyorum fişe, önce bir koku yayılıyor odaya, yanana elektirlik asitinin, ısınan cam lambalarımı.  simdi hersey dahasicak ve icim bir okadardaha yumsak. aklımdaki tek şey, sevgilimin, eve gelmem incin yazdigi mesaj. kendisi biraz hasta ve evde bir bebeğim var. ikisi evdeyanlizlar. yada yanliz kaldigi icin yazılan bir mesaj.

hep tek bir sarki çalıyorum, döndürüyorumkulaklarimda. Eric truufazdan, human being. hızlı ve elektronik,ve arda trumpet sesleriakicilik icinde giriyor kulaklarıma, ve  beni koruyor disardaki seslerden.


stüdyomada yaptıgım ilk şey bir yazıyı yazmak, yeni bir baslangica iciyorum ve tüttrüyüorum.

hersey güzel, Murathan. munagninson kitabi aklimda, 995km. bir katillin yaşamı,. aslında budan sonra yapacağım şey kitap okumaya devam etmek. ama heyecandan ne yapacagimi bilmiyorum.+herseynden hersey var, okdaracok yapmak istedigimsey varki, icimde biriken, iscimdekarsilastigim kadar çok şey varki disrai çıkmak isteyen,  aralık ayi ve yılın sonu. herseyduragan gibi, sokaklarskain. soğuk birr sir ve ben yer altindA yeni notlara yazmaya başlıyorum.


görüsmek dileğiyle.

sevgiyle kalın

Mahir

0 Yorum: