korku

korkuyorum..

yeni uyandım dun yapıtklarım yuzunden :))

yanlız olmak boyle bişi- yada yanlışlık yapmak..

odamdan çıkamıyorum. neden acaba- sucumu sadece içmek- bir alkolik gibi davranıyorum bazen.

yada fazla abartıyorum. ayagaımı sallamayı bırakmalıyım.

nirvanadan all apologies şarkısını açtım şimdi. bu yazı eşliğinde yada benden once nirvana nasıl ozur dilemiş bi bakalım. butun utugaçlıga rağmen. yuzlerim kızarıyor.

rüyamda bi yerlerde bir konuşmalar, Sanırım aynı yerde çalışmaya başlıcam. yavaş yavaş ne yanlışlıklar yaptıgımı farkediyorum. flashlar kafamda patlıyor, in an bir kesit.

flash. bardan para odemedimi farkettim.
f. barda hay sikim ya sonunda çaldı. dedim. salim bir dj ve hemen yanımda- seni duydum dedi.
f. yine tek başımayım, salim karşımdan geliyor****
f. yanımda kızlar var. cumhur tanışmak istediğini soyluyor, ve ben hayır diyorum, şimdi tekrar soyledim hayır: hayır
f.gidiyorsak gidelim .:::::::neresi oldugundan çok nasıl oldugu öneml,


yazmak iyi geldi, iyi geldiğini yazmak çok daha iyi geldi :*)

0 Yorum: