koşu

güzel bir günün ardından. odamı toplamanın vermiş oldugu kızgınlıgın gidişiyle koltugumda kahvenin vermiş o sıcak ve tatlı ve istediğim tadı yakalamanın çoşkusuyla dans ediyorum. sakinim. aklıma takılan bir şey var- aklımda- sennin aklında- uzak davranmaya çalışman sadece beni gülümsetiyor. seni izliyorum. koşuyorsun. bir bahçedesin. yeşilliğin ortasında- çimenlerin üzerinde koşuyorsun. ağaçların arkasındasın. yanımdan geçiyorsun. yanımdasın ve arkamda ve koşuyorsun.. v eyine bana dönüyorsun. gülümsüyorum sana ve ben yürüyorum. etrafımd aokadar çok insan varki. küçük bir kız çocugu gibi davranıyorsun. beni istemiyorsun. bana karşı dirençin artıyor ve bunu hissediyorum. yanıma gelmemek için çıldırıyorsun. hareketlerin ve davranışların değişiyor- doğana aykırı davranman arakadşalrınıda şaşırtıyor, arabadan iniyorum sen hala arabadasın. sana bakıyorum. bir sigara yakıyorum. giden benim. ilerde bir yere yaslanıyorum. bir konuşma duyuyorum arkadaşlarınla aranda geçen. neden boyle davrnıyorsun diye sorular karşısında fallamanı izliyorum. ben karışıyorum konuşmaya; aslınd ben biliyorum ama diyorum. bana bakıp şaşırıyorsun. gülümsüyorum sana. istedğin boyle bir şey. kaçıp yorulup kolarımda uyumak istiyorsun. aynı şeyi düşünüyorum. acab seni kaçırıp bağlamalımıyım, beni sevdiğini bağırana kadar sana soyletmelimiyim. bebeğim biliyorum. sanda anlatmaya çalıştıgım şey bu. ya akan bu zamanlar. ne zaman seni daha çok görmek istediğimde kaçacagını bilmek ve tam tersini yapmak. öpüldünn üstelik kocaman...

0 Yorum: