yani

şuanda peti smitthden horse açlıyor- hatta başladı ve koşmaya başladım. hızlı olmalıyım. aniden olan. ve ani olması gerekiyor. koş koş.. durmak yok. - ev arkadşaım ev anahtarını ararken evden kaçma planları yapıyorum.k oşöalıyım. hahha a karşıma çıkacagını biliyorum.. hahhahaa zamanı geldi. erdem sana öpücükler. ne kadar tanımasamda hakkında yazılanalrın doğru oldugunu biliyorum. mutlu uykular. iyiki vardın.. hep rahatsız olmuştum nasıl bir ilişki kuracagımı bilmiyorum. hayatımda öeln ikinci kişisin. seni seviyorum. sabiha -samiha teyzeyide seviyordum. çok konuşmadık seninle ama. gülümsemen herşeyi anlatıyordu. hoşçakal.. ben evdeyim ve hala senin fotoğrafını gördüğüm gibi şarabımı içiyorum. sanırım bıkmadan içicem. içicem.. sarhoş olucam. sarhoş olmak için doğmuşum. herşey boy daha güzel. sen yani daha güzelsin. ismini vermek istemiyorum ama sana yani diyecem. adının bu olması gibi.. seni sveiyorum. aşık olmak nasıl birşeysse işte boyleyim. seni düşünüyorum. düşünmekle kalmıyorum. seninle gülüyorum. sana sarılıyorum. sev beni sonsuza kadar. sonzuzunda olmak istiyorum. dövmemei değiştirmeye karar verdim. geçen gece. dans ederken. papuçalrını gördüm. artık cinim sensin. seni şimdiden özledim. hala burda olsan bile. belki birazadan yanımda olacaksın. belki sozkez sarılcam sana. ama. sen sen.. gözlerinden öpüyorum seni ve tenini okşuyorum. sen geldiğind eben çımış olabilirim. eğer burda olmazsam şimdilik hoşçakal... alohaaa bebeğim..........

0 Yorum: