Himalayar

himalayalarda bir kasabada dag evinde yasiyorum' pek alisik olmadigim durum ama keyif aliyorum. sakin huzurlu ve sevgilimle mutlu bir hayat yasiyorum/ Bitecegini bilmek beni heycanlandiriyor- dusuncelerim endiselere donusuyor bazen, sehir acimasiz geliyor bazen. sen zatem basardin sehirde yasamayi kendi ayaklarinin uzerinde, bense yasadum sehirden istanbuldan bunaldim, bildigin gibi berline gitmek istiyorum, haziranda donuyorum istanbula yeni bir yasam beni bekliyor. 20 haziranda berlin ucaginda olmak istiyorum. iste nasil olacak vizeyi nasil alicam sorulari ve sorunlariyla baslayan bir sorun yumagi karsimd aduruyor. dedigim gibi heycanliyim yada endiseli bir kenara atip burda gunumu yasiyorum. suan evimde sobanin yaninda kahvemi iciip carasaimi iciyorum/ sophia kitap obsesifiyle ilgili anektodlarla dolu kitabini okuyup/ bana anektodlar veriyor arasira kitapla ilgili. guzel ve mutluyum, komsularim ve sevdigim insanlar...

burda hersey tanri ve dinle ilgili, banyolar var tapinakta - hergun olmasa bile 2 gunde bir sicak banyoya- havuza giriyorum. burasi farkli ve izgur bir yer hintlilerden bahsetmiyorum: uyusuk, tembel, paragoz ve birazda aptallar, neyseki kuzeydeyimde tibete nepale yakinimda insanlari zeki ve akillilar, ozgur olmasi dunyadaki butun gezginlerin burdan gecmesi ve dunyayi gezen insanlarin ugrak yeri, dag basinda bir kasaba ama en iyi uyusturucununda merkezi, kulaga hos geliyor, bazend ebos gelebiliyor, hedefimizi 3 defa gidisimizi erteledigimiz parvati - himalayalrda daha yuksege oavalara dogru yolculugumuz devam edecek- asit ve carasin - meshur oldugu yer- ayni zamanda bir bilgi Shivanim karisinin adi: hindistanda hindularin 3 ana tanrisi varr - benim bildigim - ve onlar bir alie, baba ve mavi olan Shiva yakisikli -feminem' Karisi parvati ve cocuklari, tum alie tanri, cocuklari fil-insan adi Ganis- benim favorim - burda hersey heryer tanri ve inanclarla ilgili

4 gundur kasabada festival suruyordu ama bugun biti Kasabaya yaklasik 8-9 tanri geldi, ilk gun iki tanri vardi ertesi gun yan kasabadan tanrilar geldi: kasaba costu muzikler danslar, bir senlikdirki sardi 4biryani - herkes mutlu tanrilarin gelmesindan: benim ilgilendigim pek yok - arasira dasnlarini izliyorum- tek bir cadde var zaten ana yol diyebiliriz- banyayo giderken goruyorum . muzikler gunduz baslayip gece devam ediyor. borazanlar ve davullar, bildigimiz borazan degil Kocaman ve fil sesleri cikartiyorlar. biraz garip ve seversin sesleri ve melodileri. tabi yeni ayda geldi ayin hareketleriyle ilgili herkes yorumlarda bulunuyor- ayla cok iliski icindeyiz. hayatimda bukadar onemli oldugunu bilmiyordum. suan yeni ay. send etakip etmelisin ddolunay bir baska guzel- yeni ayda.

dostum iste yasanti, ve dusuncelerim, bilmeni istedim, paylasmak istedim. Seni ozledim, ickiyi biraktigimi soylemismiydim, bende sasiriyorum: ayda bir belki rom iciyorum hepsi bu// gelince karsilikli icmek dilegiyle.

Dostun Mahir.

0 Yorum: