sevdadandır

güne kahveyle basladım- hep tek kişilik bir kahve için mutfağa gitsem ya 2 yada 3 kahve yapıyorum- kettılın sesini evdekiler duyuyor yada mutfakta birileri varsa istermisiniz diye soruyorum. genelde cevap olumlu oluyor ve yapıyorum kahveleri hazır. herkes farklı içiyor- şekerlisinden süstsüzüne kadar - pek alternatif yok ama butun alternatifleri zorluyoruz.


dün neler oldu- yada bişeleri ögrenmiş olmanın rahatlığını yasıyorum- belki biraz pişmanlıkta olsa- uzak olmak arkadaşlardan iyi geldi- uçan balon olmak istemediğime kara verirdim boşlukta heran patlamaya hazır ve sebepsiz - bu durumlarda aslında son zamanlarda yaptıgım seyi yaparak evden ayrılıyorum ve hup evime yatağıma atıyorum kendimi- ögrendiğim şey dahada farklı - bağımlılık yada birlikte olma isteğinin tutarsız çelişkisi diyebilriz sebepsiz buluşmalar. braz daha uzak olmak dahada rahat olacak - ee bukadar kırılganlık varken ee-egoyla ilgisi varmı bilmiyorum. sanırım bu saygı görme işini yada kibiri ortadan kaldırmam gerekiyor* bir arkadaşım dip diye birşey yok dediğimde hayır var demişti herkesin dibi farklı oldugu içn bir dip yok demişti. bugün düşündüğümde dipdeymiş gibi hissediyorum. aklıma yazılar geliyor. beklenen günün gelmesi için çekilen acılar kutsaldır diye. ne kadar kalıp halinde kutsal mı one dokunamıyorsak uzak durmak gerekir. yada yıkmak *yıkalan şey acıysa altında kalan biz mi oluyoruz. belki dipte yaşanan acılar* ama acıtmıyorki sevdan. buda başka bir kalıp. biraz çıkrsak kalıplardan ve herkesin ayrı kalıbı var dersek ve buyüzden aslında tek kalıp yok dersek gecen arkdasımın bahsestiği tek merkezli tanrı yerine eylatler yönetilen tanrı saçmalıgından çıksak az mı olur- tek meerkezli demiyorum ki diyen sözleri ve tek merkezli devam eden düşünce sözleri - değim gibi biraz uzak durmak bana ve sana iyi gelecek sevgilim. acıtmıyorki sevdan ne demekse acıtan bu uzaklık belki iyi gelecektir bana. sevgili seninim. rahat ol kara sevda. seni benden kim ayırabilirki . tek merkezli tanrı dışında. bende merkezde olduğuma göre* konusmak bile ne kadar celişkisel gösteriyor herşeyi... sevgilim boşver sen bunları * tatlı dudakların bana yeter acıtsın sevdan göz kapaklarımı....

0 Yorum: