derin bir nefes al ve basla

wuuu. nasil baslamali, belki bir derin nefesle. wuuuuuuuuu. bir yudum bira ve devam. calan dustep. birazdan rap muzike gecis yapacagim, heycan hep var. duruma boyle bakilirsa hic bir rap konserinde bulunmadim diyebilirim. evden cikmak icin dakilari sayiyorum, aklimdan gecenler bir cember gibi aklimda takilmis donuyorlar, bir donsözün bilezigi gibi sikirtiyor ve surekli donuyorlar, durdurmaya calismanin bir anlami yok dunya zaten bu sesle eglenirken, bir ses. dur..... diyip pause basabilirmiyim acaba? sanmiyorum. gun icersinde zamani durmdurma cabalarimda bosa gittikten sonra pek bu caba da degilim. gun icerisinde bir kuvet maceram oldu, orda dendedim, yada uyandigimda ictigim sigrayyla denedim, sadece bir bosluk yyaratti, kendi zamaninda ve buyuk bir patlamayla küvete kendimi zor atabildim, yikilmis bir halde sicak suyun vucudumu kaplamisyla, suyun derinlerine dalmam ters etki yapti diyebilirim. yataktakinin tam tersi, uyurken üstüude olmayan yorgan beni üsütürken bu sefer üstümde olmayan su beni usutmeye calisti. belki korunakli bir sekilde.

kendime geldigimde benim icin zaman gecmemisti ama dunya icin zaman degistikti, son 1 saatim yada 1 dkikam. tekrar bir plan degisikligiyle 1 dkikayi bir saate cikartabildim. iste kalan zamanimda burdayim. heycan ve alkol kokulu nefesimle soluyorum..

0 Yorum: