uyaniyorum...

kocaman bir yatakta üstümde ince bir yorganla uyaniyorum, gözlerim hala kapali ve hala rüya görmeye devam ediyorum,  yarim aciyorum gözlerimi ve  yagmuru görüyorum;  okadar tatli yagiyorki, gözlerim tekrar kapaniyor kendiliginden  ve  ben yatakta dönüyorum, her dönüsümde  rüyamda da dönüyorum, ama cok daha hizli, cok daha renkli,,  yatak,  rüya  ve yagmur birbirine karismis bir halde. Yatakta oldugumu fark ediyorum...  dönüsüm bu yüzden,,  dönüp yatagin diger tarafina geciyorum yada bir cember ciziyorum, ve   ben kendimi  su damlalarinin icinde dün gece yaptigim videonun icinde buluyorum,  renkler inanilmaz canli ve tatli. pamuk gibi yumsak  ve arkadan gelen yagmurun sesi,,  gözlerim tekrar aciliyor, bu sefer yagmuru izleme firsatim oluyor,  yagmur balkona ve arka bahceye yagiyor agaclarin üstüne, ciceklere, tatli bir serinlik var ve ben ciplagim.  uyandigimda hep yagmur yagsin istemisimdir, istedigim oluyor, sanki bende ariniyorum yagmurla, daha fazla yagsa bir bebebek gibi uyanacagim, korku  ve endiselerden uzakta, yatagin diger tarafna atiyorum kendimi,  derin sularda yüzüyorum, ucuyorum demek daha dogru olur, herhangibir caba sarf etmeme gerek yok, kollarimi cirpmamada,  uyanmaliyimiyim, hayir devam ediyorum bu yolculuga, hersey istedigim gibi...