bir delinin güncesi

dus alirken karar verdim yazinin basligina,  dus alirken acaba cildiriyormuyum dedim kendi kendime, etrafta kimseler yok. bu arada ciceklerler ilgilendigim icin kendimi daha rahatlamis ve ferah hissediyorum, uykusuzlugum, iki gündür uyumuyor olusum, vücudumda fiziksel ve pskolijik etkiler yaratiyor sanirim,,,,

güzel bir giris.. tanimlayici, sadece parmaklarimin hareket etmesini istedigim icin yaziyorum bu cümleyi.. parmaklarimin arasinda p ve a yi görebiliyorum, yatay bir eksende  bana dikey acidan görünüyorlar,,,, asagi yukari böyyle, nedense aklim  ö ye takiliyor, ne demek se... ööööööööö.

farkli dillerde söylemeye calistiim bir anlami yok, ama bana inegi hatirlayir nedense ö... öküz ö sü dicem ama daha cok fonetik ile ilgili aklima gelen inek,,,

düsünce seli akip gidior, durdurulmasi imkansiz, citlere carpiyor, nedemek istedigimi anlicaksiniz... bir ova yesillikler... bir dag, gidiyor, ne kadarda hersey kodlanmis... evet birde günes ve gökyüzü.. biraz nehir, hafif dolanarak daglardan geliyor, orda bir köprü mü var?  oh, orda durmaliyim, suyun akisi beni rahatlatir,,, akiyor,,, hemen  su duruyor, köpükler havada asili, beyaz uzun bir cizgi seklinde duruyor... bende durmaliyim.. duruyorum.. gözüm takiliyor,,, bir ekrada nekadar cok sey var dikkati dagitan, hepsi birer karekter .. . aklima gelen bir fotograf, bilgisayarim daktiloya dönüsüyor ve sapkamin altinda basimin yerine orda duruyor..



yine ben,  bir arada kaldim, belki buraya sigarim, günümle.. aklim günceye takildi,  günce ve yonca..

ozaman bir delinin yoncasi olsun bu basligim,
baska seyler den bahsedilim, hep kalip ve baslik, icerigi nerde bu yazinin,,,  hemen yayinliyorum diye bir cevap,,, sanki gazeteciyiz,,

bir sigara iyi gelir sanirim..

alevin rengi koyu sari, bir cakmaktan beklenmicek özellikte,  tekrar cakiyorum, evet koyu sari.. cakmak beyaz.. masa ahsap; koyu kahverengi ,  tavuz kuslari  mavi yesil.. .  duman beyaz.. kültablasi beyaz, deniz kabugundan,,  bir vazo, seffaf, icinde .. bitkiler... yazmak ne kadar zor.. bir fotaraf; uyuyuan bir kedi,,, bir yuavarlak tabela; gri, belki bir gezen; üsütnde  ucusan kuslar...







0 Yorum: