bugün mü ?

bugün doğum günüm , hemen simdi suanda olan,


üşüyorum ... bir sonbahar ın serinliği.. hala yazdan kalma inatla, ince giyiniyorum, belki montumu geçen bir klüpte unuttuğum için giymiyor olabilirim, aramızda bir sır. ama daha cok inatçilik bu yaşananlar ama yavaş yavaş vazgeçiyorum berlindeki yazdan.. zaman gecmis.  türkiyede olsa belki daha sıcak olur ama bir sonbaharı degistiremez, belki bi hüzün kaplar sonbaharı ve kahverengiyi.. belki bir atkı sarmalıyım rüzgara karşı..   doğum günüm kücüklügümde okul tatilene denk gelmistir hic arkadaşlarımla kutlayamamışımdır, okul bitti hala arkdaşlarımla kutlamaktan cekiniyorum  yaş 37 olmuş. yolun ortasımı demeliyim, kaba  bir hesapla yarısı, hatta daha fazlası, gülümsüyorum daha fazla olmasına,  daha fazla zamanımın olmasına, daha hiç bişe yapmadim ki,,   ne kadar çok şey var ki oysa ..  küçükken bir kitap yazmam grektigini düşünüyordum, eğer bir kitap yazmadan gidersem gözümün acık gidecegini düsünüyordum. simdi .. emin degilim.. bir kitap yazmak istedigimden, belki uzun metrajli bir film cekmezsem gözüm acik gidecekmis gibi geliyor,  belki giderken bir film cekerim, gitmeden göz kirpacagim size.. sana bana... belkide hayata...  ozaman bir sigara sarip biramdan bir  yudum daha alamaya devam ediyorum bu gece vakti, odamda tek..

mutlu yillar diliyorum sana mahir..  yeni yasinda degisiklerin zamani , burcun öyle söylüyordu bu yila dair.  sende dahil misin bu yalana...  evet bugun benim günüm, dahilim burc yalanına..

mutluluklar. sar artık şu sigarayı..   hala biradan yudum alamadın..   .

0 Yorum: