tatli betüs.

merhaba tatli betüs.

suan kac yasindayim blmiyorum ama ikide defa  senin hakkinda yazilanlari okudum,  seni ilk okudugumda kücüktüm, genel olarak anlasamda yadiklarini  ne hissetigini simdi daha rahat anlaybailiriyorum. zaten tekrar seni okumamim sebebi yillarca icimden kalan parcalarin  birlesmesi ve sen gibi hissetmem, bu yüzden tekrar okudum ve son iki hafatyi birlikte gecirdik, uyumadan önce, yanliz klainca, icimde bir heycanla sayfalara dokunuyordum.  ama icimde bir hüzün hep seni okurken hissettigim seydi..  güzelligini kaybetmen ve yasamini bir kin ugruna feda etmen. bende sende benzerleikelr gördügüm icin baslamastim romana.  sayfalar ilerledikce, hatta sonunu bile bile kitabini  merakla okudum. . ne kadar hos bir kadinsin.  ilerde snein gibi olurmuyum bilmem ama sana özeniyorum. sevgiyle  kal. iyiliklerin hep üzerinde olsun..

bir hayranin daha..


0 Yorum: