bense

merhaba yanlizlik mi desem sana, yada sigaramanin filtresi mi, icimdeki boslugu sen alabilirmisin. bu bosluk icimde olan, alsanda orda mi olacak, yada hersey kacip gidecek mi, agzimi acmiyorum, dudaklarim kapali, konusmalar ve sarkilar, eglence ve icki hepsi bir arada ya fantazilere ne demeli, bir fantezi dunyasinda yasayip evden cikmaadigini dusundugun bir gunde evde oturmus olacaklari yaziyorsun, belki uyumalasin, yarin erken kalkacaksin, uzun zamandir ilk defa kendimle kaliyorum, hareketlerimi kontrol etmekte zorlaniyorum, gidiyorum geliyorum, birden bu yaziyi birisinin okudugunu dusundum, belki gecmisten bir yuzdu, gulumseyen, evet yanlizligimda kalmistim, yada yanlizlik beni bir kenara birakmisti, tek basima, disarda bir dunya var, bense fantezi dunyasinda dolasirum, tatmin amac degil. acaba erdim mi diye dusunuyorum, geldiler mmi bana, bir arkdasim demisti, bana ara sira geliyorlar, bir ürperme geldi ardindan. gelen yok giden var yolculukda, gidiyorum, kosuyorum, bazen dusunuyorumda kendimi cok komik buluyorum, bazi kararlar aliyor, yada almiyor yarina birakiyor, simdi cekincelerini görebiliyorum, neden boyle davrandigini, ne olcak, hhahahha yakaladim, korku, isin ucuna gelipde geri ziplamak mi bu, yada bacaklarimdaki tüylerimin ürpermesi mi bu. sanirim evet, sanirim hayir, bense bu hayallerde ucuyorum...

0 Yorum: