orda olamayan adam

yayina basladim, almanyanin caddelerinden al sana bir haber: ben mi cok akilliyim insanlar mi aptal yada nedir bu iletisimsizlik sorunu, türünün tek örnegi ben miyim, ne oldu bana ne oldu sana ne oldu bana... bir ani kopma ve bir iletisimsizlik, iliski kurmaktaki istegin yok olmasi, yada beklentinin yuksek olmasi, nerde televizyon kanallari, nerde basin aciklamam, nerde eylemim yada eylemsizligim, ya sen nerdesin mahir, asil soru burda, yada cevabi sorunun icinde sakli sanki. konusmalar dönerken senin orda dönmemen gibi, bazi kelimeler geciyor yanindan, aklindan gecenlerse tamamiyla cok farkli, birisi ni mi bulamiyorsun anlatacaklarini dinlicek, yada anlatmaya mi gucun yok, yoksa yoksa almanca konusamiyormusun, yoruldun mu anlamamaktan, anlasilamamktan, tekrarlardan, sözlerden, yarim yamalak ve üstü kapali konusmlardan. alti olmayan . icindeki istek gitti mi. sanirim, yanliz kalma istegi icimde buyuyor, konusmak zorunda kalmicam kimseye anlatmak zorunda olmicam, en aptal seyleri anlamya calisirken, kendimi aptal hissediyorum cabamin sonunda kendini aptal hissetmek en kötüsü. bugun almanca kursunda ögretmene söyledim, burama kadar geldi almanca, konusmak yada duymak istemiyorum dedim. almanca kursunda soylenebilecek en yersiz cümleleri sarf ettigimi simdi farkina variyorum ama farkindalik bir fark yaratir diye bi sözüde anmdan gecemicem, isin asli bugunlerde olan sey bana, iki gun agzimi acmasam, iki gün konusmasam hic birsey kabetmicek olmam, icimde bir istek yok konusmak icin. ne olacak anlat hadi. ne yaptigini, nasil oldugunu, beni duymuyorsun bile, ne demeye calistigimi, buyuk dalisimi, sessizligimi, anlat bakalim dün ne yediginden, yada sor bana, cevaplarim seni tatmin etmicek yarisinda konusmamin baska bir yere dalacaksin, merak etme bende istemiyorum konusmak, anlasaydin anlattiklarimi, zek alacaktim, olan biten yok, kuru laflarla dünya dönüyor zaten, sen anlat, ben anlamasamda dinlerim, nasil olsa cikamiyorum burdan, etrafimdan sizi uzaklatiramiyorum, anlat bisler, ögret yad bana nasil konustugunu, tekrarinizdan sikildim, sizden sikildim, yasantinizdan, biraz degeri hak ediyorum sanirim, biraz ilgiyi, belki ilgi muzdaripiyim, ama ilgi her tarfata, agzimia cip bi kac laf söylemelimiyim, gerek yok, gülümse ve uzaklas, konusmalari dinlerken gibi, cunku burda degilim ne yaninda , nede aklimdasin.

0 Yorum: