fucking time..

nasılda geçiyor dakilakaşar saatin bir önemiheri çakiiiiiildiğin resmi yl..



yasam boyu dakikalar.

yaşıyorsamm ama nasıl gidiyor. mutluluklar penceresinde --ması sın zamanlarda yedğim. biraz da fıstuk- eğşenceeelş bir dilim - ğatates kızart

- : yazar burda gülümser

gidip gelen konuşmalar

bir kız beni çağrıyor- derinliklerden. mahiri anlayana aşk olsun.. bitmiş dakikalar. giden bilinmiyor. gezip dolaşmalar boşuna. boşlukta olmanın zerafeti- ağlamaklı bir anlatımla ağlıyorum..


nedeni bilmiyorum. keşke uzakta olsaydı- ona mektup yazardım-- o berlinde ben burda yada tam tersi- romada uçan bir kelebek gibi...





en son mahirin bütünlüğü üzerine tartışıyoduk, bu şarkıı gerçekten hoş.. şimdi koltugumda otoruyorum.. ve heyo diyorum. mahir gülünecek haline ağlıyor. bir ambiysans yaratıyor kendi içindee.

aramaya korkuyor. lanet olsun belki herşey daha iyi olablilirdi.

fucking time..

un breakable.. 70lerde geçiridğimiz zamanaları hatırlıyum zamanın

0 Yorum: