realty againt the law

sakince masamda oturuyorum..


düşünceler içindyeim..


ne yapacagını bilemeyen bir çok çoçuk gib sakince oturuyorum.. ağaçaların güzelliğine bakıyorum...


kendimden kaçıyorum. neden boyle yaptıgımla ilgili bir bilgim yok. nefret etttiğim topluluğun arkasında olmak varken..

aa nelerde olmuşş.. can sıkıntısı mı bunları yaptırıyor.

a herşeyi farkli yaşamışım kafamda.. nedense hep onu görmüşüm ama sonunda karşılaştım.,,zamansal bir yolculukçuluk


dans edermiisn
litttle stranger secret sin. like bom sun adace

banny angel even in the prief









realtyyy
againt the law


çıldırmış bir haldeyim dans with me.




uzak dur benden ve kardeşlerinden..



uzak durmam lazım bu kabileden ne kadarda birleşikler- bu yaşamlardan uzak dur


kendin için ve sağlığın için..,,,


dün ne kadar farklıydın bugun daha farklı bilmediiğin bişlermi var kendinle ilgli başkalarının bildiği

0 Yorum: