senden

senden çok hoşlanıyorum diye tlf.la arasam herşeyi batırırmıyım. saçmaladıgımı yada dalga geçtiğimi düşünürmü
bence düşünür.

heycanım dorukta tek bir arkadaşım yok. şöyle saçmaca bir işten veya nedeşündüğümden bahsetesem.. saçma oldugunu

biliyorum ama hiç düüşnmeden anlatsam..- saaçmada olsa konuşsam.. seni özlüyorum. bir şansa ihtiyacım var. bana şans

veririrmisin. elimde olsa seve seve verririm. bütün şanslarım senin olsun. ben senle mutluyum. hergün bakıyorum..

nasıl olcak bir çıkmazda gibi hissediyorum. bir kapana sıkışmış gibi. çok korkutuğum dalın kopması- şuan

kopuyormu- zamanı gelmişti. artık dağıtıyorum. kopuyorum.


neden boyle saçmalıyorum.. saçma saçma.. isiyosan belirt. istediğini söyle sanki ilkolkol çocugu gibi davranıyosun

:) neden boyle- tutamıyorum artık kendimi. gidiyorum konuşuyorum sanırım değişmesi gereken eşeyler var hıımm ne

dersin. bir psikologun hastasına sordugu gibi. yada bir tibette rahibin düşündüğü gibi. sana mutluluklar dilerim.

ozaman mutlu ol. çık dışarı zıpla okadar çok kural koymuşşsun okadar çok kabullenmişsiisn ki ne yapacağını

bilemiyorsun. sanırısam can çekişiyosun. uff çok komik. senin iş çıkışın.

bu arada aradan çıkarmısın. senle kaybedecek zamanım yok. ama hatırla memnuyetsizlik başarıya giden yolun

yarısıdır. :) mutlu ol.mutlu olmakmı.. bir paradoks geçerli, diğer yatabiki değil. mutlu olaman için herşeyi

yapardım. sanırım yaşın küüçük.

sanırım herşeyin başlangııc.. ne amma kuralın var..

bıkmadınmı kurallardan yada yaşamaından..

0 Yorum: