Durup Düşünmeden -- -

Drink alcohol so much . .. . .

Yazın terasta oturmak - - dumuma bakıncaa- fena olmadığını anlıyorum..

Sadece bir çocuk gibi davranıyorum.

Bazenn… ama sıkıldım.. kendimle ilgili şeyleri abartıyorum yazını okuyorum. Bir yerlerden…

Abartıyorum.. keyfiliydi aslıandaaa… keyif sürüyorum… Aslında hayatı dolduruyoruz. Bir bira slagonu..

Hatırlarsam neyle dolduruduğumu - - - -- herşey daha güzel olacak. Ama dolu olduğunu biliiiiyorum.

Bu müzikle yolculuk yapmakkk. .. yaparken. O kolktukta oturmak- sanırım 3 gün orda otouracagım…

Insana güvenmek istiyor… neden boyle bir şartlanma var. insanı öldürmek istiyorum. Aynı şey mi acaba. Ölüdürürüsem. Kendimi güvende hissedeceğim…

Nasıl olacak bilinmezz…

Durup düşünmeden. Sadece kendimi böyle hissetmekte komik. Diğer insanlar ne yapıyor…


Koimk diilmii—herkesi straight (katı- duygusuz- duygusal değişimlerden yoksun) yapmanın ne anlamı var.
Bügun bir arkdaşım bangledeşe giditor… Ona öpücüklerrrr-- - - - - - - - ---

bazen düşünüyorum oan an ve an ve an ve ben..

Keddimi bir zamanlar hüküm - hükümlü – hükümdar gibi yaşamış gibi hissediyorum………..

Şimdid- hapisahane kaçkını - - - bir kaçık-

Bir kaçık - - -

Kaçmayla iligli planlarını tamamlamış bir insan. Birden kendini bahçede oturuyorken bulur. Hava güneşlidir. Güneş onu ısıtır. O ise yere kıvranmış bir halde yere uzanaır.

Uzanmak
Iistsediği için uzanır.
Ne yapmak gerketiği hakkkında bir genelleme ozamanlar yaayınlanmamaıştır.

Sakince masasında otoururuururuurrr..

Ne olacaktır. Ne bitecektir. Ne yapmak gerekir… bir bilgisi yoktur bunları yazarken.

küçük bir gelecek anısı yaşadım. Tabi ki gerçekleş-diil ama ama leş bir anı….Leş kargalarının bir anısı..

Sakince kalkar. Birden müzik ve ses içinine girer. Veya yerzüne. Güneş dalgalarıııı….


Isıtır içinii….

0 Yorum: