bir ara

hahaha * neden güldüğüm hakkında bir fikrim yok, sadece gülme istegi icimde, gece olanlardan sonra biraz daha fazla ihtiyac icerisinde olduğumu düşünüyorum, hatta daha farklı şeylerde hissettim, ilk defa - uzun zamandır hic çılgın birşey yapmamıştım. sarhoş değildim ama sonlara doğru sarhoş numarası yapmaya başladım. inanılmaz bır özgurluk verdi bana. neler yapmadım ki - poğaçacıya gittim biraz küfür eşliğinde poğaça aldım* hatta içerde patronu aradım. öyle zorla aldım, kendilerince imalathane olunca satışı yok- son sözler beni işimden mi arttırmaya çalışıyorsun"du ben bu arada poğaçaları alıp yemeye başlamıştım.

konu ne yaptıgımdan çok önumde duran bu engelleri sarhoş numarası yaparak aşmam beni de şaşırttı.

bir ara çatıdan atlamayı düşündüm- her zaman yatağımdan koşarak karşı çatıya atlama isteği duyduğum çatı kendı çatımdan bakınca okadar kolay görünmüşti ki. ama yapmadım - korkum atlamak değildi - atladıktan sonra yere nasıl ineciğimle ilgili şüphelerim vardı. atlamadim - bagirdim cagirdim catida müzik eşliğinde, sonra yatagıma yattım ve uzun up uzun rüyalara daldım...

0 Yorum: