he

tek yapaildigim yazmak onda zaman bulabilrsem, aslinda calismiyor ve birsey uretmiyor gorunuyorum ki oyle. okuyorum bilmedgim bir dilin ortasinda okuyorum. temizliyorum, yikiyorum, siliyorum, boyuyorum, insa ediyorum. hepsi pratikler seyler yaptiklarim okumak disinda. okumaninda bir pratigi oldugu soylenemz herhalde. tabi kullanma kilavuzunu okursam o ayyri daha cok alternatif akimlar ve tarih icerikli sanatsal makaleler okuyorum. bir sanat nesnesi ve calismasi yapmadan once kendimi gelisitirebilmek icin yada yaptigim seyleri anlamak ve derinlestimrek icin. elimden gelen okumak ve bu kisitli zamanimda okuyorum. gunumun en guzel zamanlari okuyarak gecoyor.

soyledigim gibi bilmedigim bir dilin ortasinda turkce okuyorum. sanki bir ahiti okuyormusum gibi. kitabi benden baska kimse okuyaazmis gibi geliyor ki suan etrafimi dusnulurse hakli gorunuyorum, hakli olmanin bir faydasi yok.

0 Yorum: