beyaz

uyaniyorum, karlar ortasinda, beyazlarin icinde, kac gündür disari cikmadigimi dusunuyorum, dün gece tekrar bayilmamai hatirliyorum, koltuga uzandigimi.. sonra diger kanepeye gecisimi ve sonra yataga uzanisimi, hepsi bir kovalamaca gibi, kendinde bir istek bulmamakla ilgili. ve gün yeniden basliyor ve birsey yapmakla ilgili bir istek bulamamamla ilgili, hersey bir biriyle ilgili. belki müzik konusunda icimde yasadigim tartismalar.. yakin ve kolay olana mi gitmeliyim, yada uzakda karlarin ortasinda bir dalgayi mi beklemeliyim, ve bukadar yorgunken, ne kadar uzakklasabilrim. simdi uayandim.. kahve ve sigara. dünyadan bana ulasan ilk erzaklar. ve devamli ayni tür gidalar, baklagiller ve tursugiller.. belki cami kirmaliyim. disari atlamak cözüm olablir. geri dönusu olamyan bir yolculuk. yolda gidiyorsunuz, uzaklasiyorsunuz,, dusunemeeye calisiyorsunuz, biraz kirginlik ve agirlik altinda yalpayalarak ilerliyorsunuz, birden ayaginiz kayiyor ve kendinizi yerde buluyorsunuz, ve kaymaya baslyiorsuz.. yolda onu duyuyorsunuz, size söyledikleri, belki bu kirginlikla dahada acitiyor söyledikleri, ama söylediklerinin ne oldugunu dinlemediniz bile , sadece bu kadar gec bir seyler söylemesine sasirdiniz, iste simdi geri dönmelisiniz ona, ama bu agirlikla devam mi etmelisiniz, kayiyorsunuz biderden, diger tarafa dogru, belki yemek aramaya cikmistiniz, geri gelmek konusunda bir isteginiz yok,.. gözlerini kapatiyorsunuz,, karlarin üzerinden bir ormanda bir agac kenarinda kendinizi uyurken buluyorsunuz, bir ates yaninizda uayaniyor, gözleriniz kapali ama isiyi hissedebiliyorsunuz, belki güzel bir yer uyumaya devam etmek icin..

0 Yorum: