The crawl

kendimi lise yillarinda hissediyrum,, bir heycan, ve bekeleme, ne olacagiyla ilgili bir delil yok.. istiyorum o istiyor, yada oolmuyor, ne olmuyor, hep bumu basima geliyor, isatanbudlda üniversite baslyadigimda uaun sari sacali, tatli ve mor giyen birap hiip tatli bir kiz vardi, suanda dinledigim grubu ve sarkyi ondan ögrendim, placebo_ istedigimi söyleyemiyorum, hep yanindayim, sevgilim kiskaniyor, tehditler ve sacma mailler, sonra sevgilisi oluyor, tatli bir cocuk, yeni basliyor her sey, ve sen hic deniymin yokmmus gibi, nasil olur, kendini hep asagida yada sana layik degil, güzel ama uazak durmaya calistin, ilginc diil mi, neden bir güzel kiz gördügünde seni begenmiyecgini yada begense bile daha fazla gitmicegini dusunuyorsun, bir kac defa astin sanirim bu sorunu .. ve rahatttin ve sonra tekrar basa sardi sanirim, adana, istanbul, berlin :) yasadin sehirlerdeki asklarin ve yeni güzel kadinlara kadehimi kaldirmak istiyorum. kadinlara.. hala üstünden atamadigim ve eksiklik hissini, bu boslugu belki ickiyle doldurabilirim yada bir cok kadinla. bence daha sagklikli ve rahat cözüm; kendi kendimi doldurmaliyim, tabi isin ucu baska yerlere gidiyor,, iste sanki istenmiyor durumu, aslinda seninde begenmenin getirdiklerini görememen, sadece o degil sende beginiyorsun, begenilmeyi beklemek gibi bir kosullanma icine giyiorsun, sen begeniyorsun unutmamali. sen begenmekle bir adim atiyorsun sonra begenmemeyebilrisin, neden bu basli basina bir konu oluyor anlamiyorum. kendi tarafinca zevk almak ve onunda zevk aldigini görme cabiai olarak yorumlamaliyiz, emin olamadim simdi... konu suki eksikligini yasiyorum.. .. without you iam nothing.

1 Yorum:

Anonymous said...

Thanks very nice blog!

Stop by my blog: cccamdaddy review