mavi

iste suan burda olmamin sebei taze bir kokunun cigerlerime dolmasiyla ilgili olabilir, yada dolaptaki soguyan birayi beklemenin heycani olabilir. her iki duurmdada karanlik bir odada oturuyor olmamla aciklanabilir, uzun zamandir cok uzan zamandir bu masada oturuyorum. tuvelet ve yemek ihtiyaclarimi cok hizli bir sekilde, ayka ustu giderip tekrar masama ve tahta sandelyeme oturuyorum. evde bu kadar koltuk ve kanepe olmasina ragmen. masam yeterince buyuk, yada hayatimdaki en uzun ve genis masya sahibim, yesil ve kanatlari beyaz, acilan parcasi demek istedim. belki bir baslangic, belki bir durus, ani gelismeler. belki bir video yapmaliyim,, bu konu hakkinda.. okadar sure ekrana baktiktan sonra, suanda kosmik tempoya iniyorum.. ve yercekimsiz ilerliyorum.. ayklarimin yere degmesine gerek yo, nefes almam yukselmeme sebep oluyor, nasil mi nefes aliyorum.. cigerlerime doldurdugum o teze havayla.. beli uzanmayaliyim, boylece gezengenin sonunda uzanarak karanligi izleyebilirim ve yildizlari. bugun uyandigimda gokyuzunun rengi yoktu. renksizdi, bir beyazlik abidesi, herhangibir degisiklik yok, ustune kar yagdi, heryer beyaz, dunya rengini kaybetti, belki boylece yildizlari izleyebilirim.. mavi bir renk ariyorum gokyuzunde ve yildizlarda....

0 Yorum: