gece

sigara içiyorum. bir köşe başında durmuş. bir apartmandan çıkışı bekliyorum. Yanlış apartmanı beklediğimi daha sonra fark ediyorum. aslında beklerken pek emin değilim bu apartmanın olduğuna. Daha Öncede sağındaki ve solundaki apartmanlara girmeyi denedim. zamanım çok 1 günüm var. 18 saat eder. sonra. Hiçbir şey yaşamamışım gibi kaldığım yerden devam etmek zorundayım. daha zamanım var. bir kaç apartman sakiniyle konuşuyorum.ve bira içiyorum. 1.si bitti. hemen yanına 2.sini koydum. diziyorum. Beklemekten başka çarem yok. Bir şeyleri çözmem gerekir. bir yanlış anlaşılmayı düzeltmem ve hayatıma devam etmek gerekir bekliyorum o yüzden. şuanda 3. biramı içiyorum. oysaki ne kadar güzel bir gündü. işten çıkmış. evde ev arkadaşlarımla takılıyorduk. go oynamasını gösteriyordum. bu arada konuşup şakalaşıyoruz. Her şey hoş. misafirler girip çıkıyor. insanlar geliyor. ve telefon çalıyor. ve bir ses gelmemi istiyor. buluşmamıza daha var. hemen görüşmek istiyor. bir mesaj almış anjeliden- anjes eski sevgilim. hiç bir zaman anjeli yazmadım. ama şuan benim için anjeli. Sanırım anlaşabiliyoruz. Durumu biraz daha karıştıralım. aslında anjeli mesajı bana atmış. ama benim tlf.num mariada. mariada mesajlarıma bakmış. artık herkes herkesin telefonuna bakmış. çok komikmiş.

Evden fırlıyorum. hoop diye. önümde uzun bir yokuş var tırmanıyorum. daha önceki yaptığım hatayı yapmadan sola doğru gidip otobüsü yakalıyorum. tahminimden daha hızlıyım. Şöförün yanına geliyorum zaman kaybettmeye niyetim yok. şöföre hızlı gitmesini yoksa aşağıya atlaıayacagımı soyluyorum analamsız ca bakıor. ve kosede atlıyorum. koşuyorum. daha onceki deneyimlerimden de bildiğim gibi yerinde yok. soylediği noktada. bir arkaşına gittiiğini soyluyor. b.taş meydandayım. arkadşının evi yakın. ama ben bilmiyorum. sadece sokağı bildiğimi zannnediyorum. tahmin . iç güdü analiz. surekli konuşlardan kkesitler. apartmanı bulablşirim diyorum. Once sakinleşmeliyim. rahatalamalıym. bira alıyorum. extra. hızlı olmalıyım. zaman gidiyor. o kaçıyor. artık birşeylerden bıkmış duruyorum. yoruldum. ama yanalış anlaması yuzunden açı cekmesine izin verermeme.ben super kahraamanınız mahir. Kendimi kandırmmıyorum. bir beklentiden çok uzagım. bir birliktelikten. koşuyorumm. 3. biram elimde sokagın ortasındayken karşıdan maria geliyor. bir arkaşaıyla taksime gidiyolar. nerden mi biliyorum. anlatırım. saola sapayılarlar ve maria'la goz goze geliyoruz. ona doğru gidiyorum oda bana doğru geliyor. bana saldırıyor. Konuşmamız gerekiyor diyorum. oyle birşey değil diyorum. durumu açıklıyorum. kafaasında soru işaretleri var. arkadaşı bekliyor ve maria gitmesini soyluyor. biramdan içiyor. Aşağıya yurumeye başlıyoruz. sokağa çıkmadan bir apartmanın parmaklıklarında oturuyıruz. içiyoruz. bir çocuk geliyor. bir apartman sakini ama fazla sakin değil. Tartışmamaızı dinliyor. oturmak istediini soyluyor. aynı şeyleri tekrar etemekten sıkıldım. Belki farklı bir akış açıysa konuyu daha geniş alabliriz diye düşünüyorum - ki ozaman dusundugum sey taam olarak bu- cçocuk konuşuyor. bir sevgli kagvası diye gerçekten genelliyor. bu kadar genel konuşacagını dusunmemeiştim. bosveriyorum. poşette iki bira var. bir tanesini isityorum veriyoru. ikimizd eiçmeye başlıyoruz. durum biraz daha rahatlamış bir hal alıyor neyseki. guluyoruz. ne aptıgın bahsediyor. herşey iyi. birden bize salak oldugumuzu soyluyor. ne demek istediğini anlayabiliyorum ama işi kanıtlam derecesinde tekrar etemeye başladıgında. çnenesieni kapamasını soyluyorum. terkra ediyor. ayağa kalkıyorum.oda kalkıyor. ve itmeye başlıyorum. oda beni. bu sefer ustume saldırıyor. yakalıyorum ve yere atıyorum. ustundeyim. vurmak değil niyetim. sadece sakinleştirmek. vurmaya çalaışıyor. da aha vurmadım. şaşaırıyor. v e duruyor. ve bırakıyorum.bosverip maria'la aşağıya inmeye karar veririken. o saıara el el tusuyoruz. mutluyum. birç okm şeyi aştığımızı dusunuyorum. ama nedense yakamı bırakmıyor bu şeyler. once cocuk bağırmya ve ustumuz gelşiyor. artık kendimi duruduramıyorumç. çocugun uzerine ucuyorum. evet tam analaıyla uçmaktan bahseditorum. çoçugun ustunde yere dusuyoruz. artık donusuyo yok. çıldırmılş durumda vuruyorum. maria gelip tekmeliyor. sonra bir sure çocugu tuuyorum. ve kalkıp donuyorum. maria'la el ele tutuşup buluşacagımız meydana gidiyoruz. ağlamaya başlııyor. sarılıyorum. Onu sevdiğimi söyluyorum. gerçekten seviyorum. ban sarılıyor. herşşeyg uzzel sakinleşmeye başlıyoruz. daha sonra oturuyoruz. daha sonra çat bir telefon yerede parçalanmış. goruyorum ayakatayız meynaın kosesinde yol kenarındayız ve p tlf.nun parçalarıda yolda. kararszı kalıyorum. maria koşarak uzaklaşıyor. bana kaıyor. tl.f. umrumda değil. ama sim kartımı- tlf. Deterimi almalıyım. kayıtlı değil. sağa bakıp sim kartı arıyorum. koşup alıyorum. Belki saniyler avar. 6-7 saniye maximum .. ama çok uzun suruyor. marianu peşinden koşouyorum ban bağırıp çağaırıyor. sonra yan yana gidiyoruz. beklediğim ağartmanı geçiyoruz. simkartın neden onemli oldugunu soruyor. saçma bir soru. onemsiz diyip kııryorum simkartı. birşey soylemdne ilerliyoruz. birden zile basıyor. bir apartmanın önünde duruyoruz ve daire zemin kat. pencere açılıyor. gitmemesini soyluyorum. Oysaki oherşeyin bittiiğini soyluyor. ve o srksşsı çıkıyor. ona aramızdan çekilemesiniğ soyluyorum. tartışıyoruz. maria'ya gitmemesinş soyluyorum. o ise gştmesini. bugun jkaç kavga daha edeceğim acaba. çocuga vurması soyluyorum. ona karşılık vermeyecegimi. vurdada bir
taksime gidiyorum. gece uzun ve zamanım var. belki sizin yoktur. biraz kahve molası vermenin tam zamanı
.( yazarın notu)

evdekilerden para almıştım. sigar almak için beni bekliyor. sigara almak için Fransız konsoloslugundan donerken. iki arkaşaımla karşılaşıyorum.eskşden birlikte takıllrdık. sadece takılırdık.. aralarda da konser ve tkinliklerd eb eğleniridil.. gordumue mutlu oluyorum. sigaraları var mı diye soruyorum 2 çit oldugunu soyluyorlarla. oki diyorum. bende alıp geliyorum diyorum. ve alıp geliyorum... gumususuya donuyoruz. aşağıya . onlar donecek sanırsam karşıya yda cihangire. bie yer buluyoruz bir sır. geneld eorda tek yada maria'la içerim. bi başaksıyla daha içmemeiştim. ( yazarımız burada romantik hislerle dolu.- editörün notu) içiyoruz. guluyoruz. tlf.la konusuuyorum maria yernine . marian arkadaşıyla. herşey guzel birden. mariad aolsa. mutlulutan kanatlanacağım. kıcuk kanatlarımı çırpıyorum. ve maria'ya usulca gidiyorum. ucuyorum maria'ya doğru apartmanına tepeden bakıayorum. aşağyıa iniyourum. ve evde değil. merak ve korku içinde tekrar havalanıyorum. suzuluyorum havada. uyumalıyım. tek bir ışık yanıyor.maria iyimi diye. sonra ışık sönüp uykuya dalıyorum.

0 Yorum: