yeni-2

senin için butun aşklarım senin için….




Bugun özgür bir günüm…
Nerde kalmıştık…
Artık daha luks bir yaşama ilk adımlarını atıyorum….


++++++++++++++++++++++++++++++++



Evemii gitmeliyim. Evde tek başınaş
Sorun dün gece kimleydin
Cevap: tek

Tek olmanın inanaıılmzz yanlılığı

İnanılmaz eğlencesi


Mutluluk bizim vazgeçilmez amacımız. Ama dunyaya mutlu olmaya gelmedik. Oyleyse niye geldik
Analamsızlaşmıyomu her şey… neden bir sorumluluk duygusu- tamamıyla sisteme olan sorumluluktan abahsediyotum,

Dun bir film izlemiştim. Ben izledim falımdada yazdığı gibi

Hatta cebimde buraya not olaak çıkartıp yazacagım,
Ama şimdi otobusteyim uygunsuz bir pozisyondayım. Kaç kelime hızlı yazabilirim….


Hızlı olurmu yazdıklarım*


Filmde insanlar oldukten sonra bir pansiyon gibi yeşillik alana alınıyorlar. Ve ölü insalara söyledikleri ilk cümle
.,:: siz dün öldünüz
Şimdi sizden şimdki yaşınıza kadar yaşağınız bir anını seçmeninizi. Ve bundan sonraki hayatınızda sonsuza kadar onandaıkai gbi hissetteceksiniz. Karar vermek için üç gününüz var:O)


Sonunda ne oldu bilmiyorum…..


İşte tam orda bu insanlara soru soranlarda olmus insanlar….

Soylediği bir repliği söyleyyim: buraya başka bir birimdne geldim..**







Otobusteyim şöförün hemen arakasında.. sanki otobusu ben kullanıyorum.






Sanki yavaşladık.. biraz önce Sandrayla olan durumuzu düşünüyordum.. onu görmeden arakaşlık yapmak.

Akadaşmıyız:


Evet, ama seninle görüşmek istemiyorum

Dun dusuncelerim izle knutuk. Telepati. Butun yazılanlar saklı olablir. Ama kayıt tutmaya gereke yok..





Yolda giden biradam, masumca dönüyor. Suratınta bir tebessüm ve tam suratına bir dometes….


Daha sonra anizsyn ve kanlar adamın yuzudne damlıyor. Ve bir damlanın içine girip tepeden dalıp damlayla dusuyoruz. Ve kan havuzunun içnden yazılar bir balıkşeklinde ve balık gibi hareket ediyor..

















Nasıl gidiyor, yaşanmış sayfalarda sen varsın, butun sayfalarda sen varsın. Butun kavgala






Sadce unutmak istiyorum… yaşamaımda bazı şeylerden ödün vermek isteiyorum..
Yaşam eğlenceli- odam bir kafes- karşımdaki köprü iste kafesin temelleri… belki ışıklı belki değil… ama gökyüzündeki bir sutun…

Sen mahir artık benimsin artık birlikteyz.




Şimdi yampmak istedğim şeyi yapıyorm…..




Başka bi sayfada yapacağım….






*
Hayır olmaz…


**
Wavv.. acaba hangi birimler? Merak etememek elde değil. Peki neden oldukten sonrada bir birimde yer alacaksınız.

0 Yorum: