orda

Orda durmuş aşağıya bakıyorm neşeli biraz sola. Pencerin önünde drumuş deniz kenarından sahili izliyorum.
Odamdan çıkmıyorum...
Kaçın gün artık saymırum. Yemek yemeyi bıraaktım. Daha iyi hissediyorum sanrım 2 iki gündrü yemedim. Su içiyorum. Tadına varıyorum. Daha serin olabilirdi. Beklemeye zamnım yok. Serumla dolaşabilirim. Eğer yerimden kalkmamayıd abaşarırsam aksi takdirde kablolarla uğraşmak zor olacak. Beyin ve kalbim kalabilir. Sadec ebeyine ihyiyacım var.

Bugun 96. Gün ve zaman nasılda akıyor. Geceyele gündüz ayrımım kayboldu. Perdeleri artık açmıyorum.yemek yemeye başladım az da olsa yiyyorum. Daha çok meyve. Kendi kendime konuşuyorum.bazen 3 kişii oluyoruz. Sesler bir birine karışıyor. O zaman çok e eğleniyoruz.
Genelde eğlenceli şuan k tekim. Diğerleri uyuyorlar. Sadece bir tanesi dinliyor ama gözleri kapalı. Uyku gözlerinden akıyor. Gittikçe ağırlaşacak. Bulanık hatırlıyacak bu anları. Hatta hiç ahtırlamayacak.

0 Yorum: